top of page

מדוע חשוב שנדע לקרוא בעצמנו את בדיקות המעבדה שלנו

עודכן: 3 בינו׳ 2023

עם הגיל, החל מגיל 30, מתרחשת ירידה טבעית ביצור הקולגן המהווה מרכיב חשוב ביצירת רקמות חיבור לבנות, כלומר עצמות, גידים, רצועות וכמובן העור. הקולגן המעניק את המבנה ואת טונוס העור בפנים מהווה כ 80% מסה"כ החלבונים בעור ולכן כל כך חשוב למראה ולבריאות העור.




חלבון נוסף הנקרא אלסטין משולב במבנה העור ומעניק לו את גמישותו. שני אלו יחד מהווים מקור חשוב לשמירה על מראה עור בריא, טונוס יציב ללא קמטים וללא עור נפול.


שמן רוז היפ המופק בכבישה קרה מהפרי מכיל תכונות נפלאות התורמות למראה העור וכמובן ליצור קולגן ואלסטין.


השמן מכיל כמויות גבוהות של וויטמינים וחומצות שומן חיוניות.


השמן מכיל וויטמין E שהינו חומר אנטי אוקסידנט (נוגד חמצון / אנטי איג'ינג) חזק השומר על העור ומסייע במצבי דלקות עור כגון סבוריאה ואטופיק דרמטיטיס.

השמן מכיל וויטמין F (חומצה לינולאית וחומצה אלפא לינולאית), כלומר אומגה 3 ואומגה 6 צמחיים החיוניים לחיזוק דפנות התאים בעור ולתפקודם התקין.

השמן מכיל כמות גבוהה של חומצה רטינואידית, נגזרת של וויטמין A המעניקים לשמן את צבעו הכתום ומעודד התחדשות ובניה של העור.

השמן נחשב כאנטי איג'ינג חזק לעור הפנים המבריא את העור ברמה העמוקה ביותר ומסייע לטיפול בקמטים, בסימני מתיחה (גם בהריון), בפצעי אקנה, בעור מגורה ומודלק ואפילו בטיפול בפצעים ובצלקות.

מחקרים וניסויים קליניים הראו יכולת ריפוי של פצעים מורכבים ואף יכולת העלמת צלקות כולל מניעה וטיפול בקלואידים (רקמת צלקת מעובה). מחקר חשוב שנערך באנגליה שילב את שמן הרוז היפ עם שמנים אתרים של לבנדר והלקריסיום איטליקום (שמנים אתרים המעודדים התחדשות רקמות עור) והתערובת הוכחה קלינית כיעילה בריפוי צלקות לאחר ניתוחים פלסטיים!


כמטפל בבעיות עור אני בוחר בשימוש בשמנים איכותיים המרפאים את העור גם בהכנת מוצרים קוסמטיים ומכאן היעילות בטיפול בקמטים ובשיפור טונוס ומראה העור.

השמן משתלב היטב בסרומים להזנת עור הפנים וכן בקרמים קוסמטיים ומהווה מרכיב חשוב בפורמולות לטיפול בקמטים ובטונוס נפול של העור ומעודד יצור קולגן ואלסטין.


כאמור צבע השתן כתום בשל תכולת החומצה הרטינואידית (נגזרת וויטמין A) ולכן חשוב לשים לב לדבר בעת רכישה של שמן איכותי. אני כמובן עובד רק עם שמן רוז היפ אורגני.

 



אם תרצו ללמוד עוד על תכונות השמנים ושימושיהם ועל הכנת מוצרי קוסמטיקה טבעית, אתם מוזמנים לפנות אלי ולהירשם למחזור הבא של קורס קוסמטיקה טבעית ושל קורס ארומתרפיה שיפתח בקרוב.



59 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page