top of page

הכנת מי פנים טבעיים

מים ארומתיים (נקראים גם הידרוסול, הידרולה או מים ארומטים) הינם תוצר זיקוק של חומרים מסיסי מים מצמחי מרפא נבחרים המכילים חומרים צמחיים טבעיים בלבד! ללא כל חומר משמר או אלכוהול.



המים הארומתים הינם בעלי תכונות רפואיות ויכולים להיות הן קוסמטיים והן טיפוליים והשימוש בהם יהיה בטוח לחלוטין (יש יוצאים מן בכלל!) ובעיקר טבעי. חשוב להבין כי חומרים משמרים ואלכוהול הנפוצים בשימוש במי הפנים הינם חומרים אלרגניים הגורמים לאלרגיות וגרויים בעור.


מטרת מי פנים טבעיים על בסיס הידרוסולים הינה לא רק ניקוי העור (שכן סבון טבעי שתוכלו להכין בעצמכם יסיר איפור בצורה יעילה יותר) אלא שיקום, ניקוי, חיטוי והרגעת עור אפילו במצבים דלקתיים!

לעור פנים יבש אבחר להשתמש במים הארומתיים של גרניום בורבון שהינם מחטאים, אנטי דלקתיים, ומכווצים ומתאימים לעור יבש, מגורה ועדין. מים ארומתים של ורד דמשקני מרגיעים את העור, מעניקים לו טונוס ומתיחה טבעית ומרעננים, המים הארומתיים של הלבנדר ישקמו את העור ויאזנו את חומציותו ויתאימו מאוד להקלה על עור מגורה ואף דלקתי.

ניתן להוסיף 10% של גליצרין צמחי שיעניק לחות נוספת ומרקם נעים למוצר ויעזור בשמירה על הלחות הבעית של העור.


המתכון פשוט ונפלא: נערבב בבקבוק זכוכית אטומה 10% גליצרין צמחי יחד עם יתרת 90% של מים ארומתיים של גרניום יחד עם מים ארומתים של וורד דמשקני ביחסים שווים. ננער לפני השימוש ונשתמש כמי פנים רגילים עם צמר גפן ואפילו כקומפרס לאחר יום עמוס.

217 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page